Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
- легко визначилась із можливостями використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання при роботі над проектом.
- цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме налаштувати написання коментарів так, щоб вони публікувалися в Інтернеті лише після того, як їх перегляне автор і дозволить їх публікацію.
Можемо зробити свій блоґ більш функціональним і привабливим за допомогою використання додаткових елементів. Автори блоґів можуть:
• змінювати, додавати (та видаляти) додаткові елементи – гаджети - до макету/шаблону блоґу;
- легко визначилась із можливостями використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання при роботі над проектом.
- цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме налаштувати написання коментарів так, щоб вони публікувалися в Інтернеті лише після того, як їх перегляне автор і дозволить їх публікацію.
Можемо зробити свій блоґ більш функціональним і привабливим за допомогою використання додаткових елементів. Автори блоґів можуть:
• змінювати, додавати (та видаляти) додаткові елементи – гаджети - до макету/шаблону блоґу;
• додавати додаткові елементи (малюнки, відео тощо) до дописів у блозі.
Також обдумала, як я буду використовувати Інтернет для співпраці та спілкування з учнями при виконанні завдань проектів.
Учні вчаться правилильно спілкуватися , та з користю використовувати інтернет- ресурси. Інтернет використовується учнями з користю-це круто!!!!
ОтветитьУдалить