среда, 25 марта 2015 г.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:

1. Як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці.  
2. Розглянула та обговорила закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
3. Оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах.
4. Створила списки використаних джерел.

Під час виконання даного модуля я вчилася оцінювати Інтернет-ресурси щод їх придатності проектів, створювати форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій, переглянула План вівчення теми та внесла до нього відповідні зміни, а також створила списки використаних мною джерел,


Корисною стала інформація про Авторське право, яка, я впевнена, допоможе мені при подальшому користуванні Інтернет-ресурсами. Відкрилися нові для мене форм и дослідження за допомогою Інтернету. Знову постала проблема при користуванні вікі-ресурсами: при розміщенні власної статті на сайті, але під час роботи деякі питання стали вже зрозумілими. але над вдосконаленням своїх елементарних навичок ще працювати та працювати. 

1 комментарий:

  1. Дуже цікава робота, адже учні постійно використовують інтернет ресурси. Та не всі вміють правильно користуватися всесвітньою мережею. Добре, коли учнів скеровують у потрібне "русло"

    ОтветитьУдалить