Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- пізнати нові методи оцінювання та правила їх використання в навчальній діяльності;
- дізнатися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Мені сподобалося користуватися бібліотекою на сайті Інтел ( iteach), адже там є, по-перше, цікаві можливості для збереження в хмарі потрібних матеріалів, по- друге, багато цінних інструментів оцінювання.
Я зрозуміла:
1) Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
2) Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
- пізнати нові методи оцінювання та правила їх використання в навчальній діяльності;
- дізнатися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Мені сподобалося користуватися бібліотекою на сайті Інтел ( iteach), адже там є, по-перше, цікаві можливості для збереження в хмарі потрібних матеріалів, по- друге, багато цінних інструментів оцінювання.
Я зрозуміла:
1) Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
2) Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
Комментариев нет:
Отправить комментарий