среда, 22 апреля 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме я вже маю дуже велике бажання використати все це на практиці, перевірити як це буде діяти.

Матеріал модуля легкий для сприйняття, особливих проблем не виникало. Я мав проблеми при ознайомлення з розділом сайту Іtech Оцінювання, там не видно структуру розділу,  для мене було б краще якби було меню у вигляді дерева розділу.

Під час виконання завдань модуля я прописала диференційні завдання, здобула знання з формування в учнів самоспрямованності, зрозуміла, що потрібно роздрукувати контрольний листок або форму із оцінювання самоспрямованості й постійно себе перевіряти, щоб стати краще і не тільки, розробила дидактичні матеріали, переглянула план вивчення теми.

Починаю осмислювати, що тренінг таки добігає кінця і розумію, що вчитися краще, ніж працювати!

Комментариев нет:

Отправить комментарий