Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме я вже маю дуже велике бажання використати все це на практиці, перевірити як це буде діяти.
Матеріал модуля легкий для сприйняття, особливих проблем не виникало. Я мав проблеми при ознайомлення з розділом сайту Іtech Оцінювання, там не видно структуру розділу, для мене було б краще якби було меню у вигляді дерева розділу.
Під час виконання завдань модуля я прописала диференційні завдання, здобула знання з формування в учнів самоспрямованності, зрозуміла, що потрібно роздрукувати контрольний листок або форму із оцінювання самоспрямованості й постійно себе перевіряти, щоб стати краще і не тільки, розробила дидактичні матеріали, переглянула план вивчення теми.
Починаю осмислювати, що тренінг таки добігає кінця і розумію, що вчитися краще, ніж працювати!
Матеріал модуля легкий для сприйняття, особливих проблем не виникало. Я мав проблеми при ознайомлення з розділом сайту Іtech Оцінювання, там не видно структуру розділу, для мене було б краще якби було меню у вигляді дерева розділу.
Під час виконання завдань модуля я прописала диференційні завдання, здобула знання з формування в учнів самоспрямованності, зрозуміла, що потрібно роздрукувати контрольний листок або форму із оцінювання самоспрямованості й постійно себе перевіряти, щоб стати краще і не тільки, розробила дидактичні матеріали, переглянула план вивчення теми.
Починаю осмислювати, що тренінг таки добігає кінця і розумію, що вчитися краще, ніж працювати!
Комментариев нет:
Отправить комментарий