Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме :
1. Створила перший варіант плану оцінювання.
2. Створила засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів.
3. Створила презентацію основних ідей навчальної теми.
Ознайомилась з поняттями формуючого оцінювання, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей.
Цікавим було створення сценарію презентації проекту, який допомагає сфокусувати свої думки та швидко записати ключові концепції, які потрібно донести за допомогою своєї презентації. У такий же спосіб сценарій можна використати при навчанні учнів роботі з презентаціями для того, щоб вони зосередилися на змісті, а не лише на різноманітних особливостях оформлення презентації. Створення структури перед додаванням засобів візуалізації, анімаційних ефектів та звуків допомагає усвідомити, що головне в презентації – це її зміст.
1. Створила перший варіант плану оцінювання.
2. Створила засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів.
3. Створила презентацію основних ідей навчальної теми.
Ознайомилась з поняттями формуючого оцінювання, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей.
Цікавим було створення сценарію презентації проекту, який допомагає сфокусувати свої думки та швидко записати ключові концепції, які потрібно донести за допомогою своєї презентації. У такий же спосіб сценарій можна використати при навчанні учнів роботі з презентаціями для того, щоб вони зосередилися на змісті, а не лише на різноманітних особливостях оформлення презентації. Створення структури перед додаванням засобів візуалізації, анімаційних ефектів та звуків допомагає усвідомити, що головне в презентації – це її зміст.

Комментариев нет:
Отправить комментарий